Istotnym elementem niejednej strategii marketingowej są gadżety reklamowe. Ciekawym pomysłem są torby papierowe, które sprawdzają się jako stylowy i funkcjonalny gadżet marketingowy. Można na nim wykonać dowolne nadruki, niezależnie od tego, jaką firmę oraz jaką branżę mają reklamować. Efektem wykorzystania toreb reklamowych jest pewność, że przekaz dotrze do sporego grona odbiorców bez większego problemu. Z pewnością tak skonstruowana reklama wzbudzi wyłącznie pozytywne emocje. Sprawdź, dlaczego warto postawić na torby reklamowe!
- Niezawodne torby papierowe foliowane jako reklama Twojej firmy
- Torby reklamowe — wytrzymałe i uniwersalne gadżety
- Papierowe foliowane torby z nadrukiem
Niezawodne torby papierowe foliowane jako reklama Twojej firmy
Wybór najlepszych gadżetów marketingowych dla konkretnej firmy nigdy nie jest łatwym zadaniem. Choć propozycji jest naprawdę sporo, każdy przedsiębiorca chce postawić na gadżety, które nie tylko zrobią wrażenie, ale będą na tyle praktyczne, że osoby posiadające je staną się chodzącą reklamą. Świetnym pomysłem są torby papierowe foliowane, które są bardziej wytrzymałe niż standardowa papierowa torba reklamowa, a przy okazji są praktyczne i oferują dużo miejsca na ewentualny nadruk. Na torbach reklamowych można wykonać rozmaite nadruki — grafiki, ważne cytaty, motto firmy, czy dane przedsiębiorstwa. Najważniejsze jest to, że torby używane są wielokrotnie, można mieć więc pewność, że konsumenci będą z nich chętnie korzystać przez długie lata.
Papierowe torby reklamowe to też ukłon w stronę środowiska naturalnego. Rosnąca świadomość ekologiczna sprawia, że coraz więcej osób stawia na ekologiczne gadżety. Bardzo dobrze wygląda to niezależnie od branży firmy. Przedsiębiorca daje w ten sposób znać, że nie jest mu obojętne, w którym kierunku zmierza nasza planeta. Papierowa folia reklamowa nawet ta foliowana może zostać poddana recyklingowi.
Torby reklamowe — wytrzymałe i uniwersalne gadżety
Torby papierowe foliowane mogą mieć wiele rozmiarów. Firmy oferują torby w formacie:
- 250 x 190 x 90 mm poziom;
- 340 x 240 x 100 mm poziom;
- 480 x 350 x 130 mm poziom;
- 100 x 400 x 100 mm na wino;
- 180 x 225 x 50 mm pion;
- 240 x 340 x 90 mm pion;
- 320 x 400 x 130 mm pion.
Oferowane na rynku torby różnią się między sobą także materiałem wykonania, bo jak wiadomo — papier papierowi nierówny. Najczęściej wybierany jest jednak papier kreda mat 170 g z zadrukiem jednostronnym. Jeśli chodzi o typ folii, do wyboru są:
- folia mat;
- folia mat + lakier UV wybiórczy;
- folia połysk;
- folia mat anti scratch + lakier UV wybiórczy;
- folia mat anti scratch.
Do decyzji przedsiębiorcy należy również kolor sznurka. Barw jest mnóstwo, także decyzja nie będzie łatwa.
Papierowe foliowane torby z nadrukiem
W przypadku gadżetów, jakimi są torby papierowe, ogromne znaczenie ma wysoka wytrzymałość oraz odporność na uszkodzenia. Zwykła torba foliowa nie może się nawet równać z torbą papierową. Pozwala przenosić większe ciężary oraz gwarantuje ogromną wygodę. Materiał nie ulega zbyt szybkiemu uszkodzeniu. Można śmiało pakować do niej zakupy spożywcze i nie martwić się o jej rozerwanie. Dodatkowym atutem jest fakt, iż konkretna torba automatycznie reklamuje produkty lub usługi konkretnej firmy.
Torba papierowa jest gwarancją uniwersalnego zastosowania. Polecane są przede wszystkim branżom gastronomicznym, branżom mającym kontakt z żywnością oraz branżom spożywczym. Wyjątkowe torby reklamowe są unikalnym nośnikiem reklamy, dlatego nic dziwnego, że decydują się na nie firmy z wielu branż!