Jak przeprowadzić efektywny branding? Tego nauczy cię agencja marketingowa!

Marketing wygląda dziś zupełnie inaczej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Ma to związek nie tylko z pojawieniem się nowych technologii i narzędzi, ale także ze zmianą podejścia specjalistów, właścicieli firm i klientów do działań promocyjnych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, potrzebna ci będzie m.in. dopracowana identyfikacja wizualna i strategia.

Kreowanie marki z agencją marketingową krok po kroku

Jeśli nie jesteś pewien, jak rozpocząć rozwój sieci skojarzeń z twoją marką, zaufaj profesjonalistom. Agencja marketingowa wykona niezbędne zadania za ciebie, a firma, którą prowadzisz, stanie się rozpoznawalna wśród klientów. Aby tak się stało, będziesz potrzebował:

  • oryginalnej identyfikacji wizualnej,
  • przemyślanej i skutecznej strategii marki,
  • kreatywnych opakowań produktów,
  • wyróżniających się reklam, w tym fotografii, grafik i wizualizacji,
  • chwytliwej nazwy.

Wszystko zaczyna się od rozmowy. Przedstawiciel agencji marketingowej będzie chciał poznać twoje oczekiwania, cele, usługi i produkty. Wspólnie ustalicie grupę docelową twojej marki, aby dowiedzieć się, jakie materiały marketingowe tworzyć w przyszłości. Wszystkie powstaną w zgodzie z opracowaną strategią — trzymając się planu, osiągniesz sukces!

Kolejnym etapem kreowania marki jest wybór identyfikacji wizualnej. To właśnie wtedy powstaną tzw. palety kolorów, które pojawią się na twojej stronie internetowej, grafikach w mediach społecznościowych, czy na opakowaniach poszczególnych produktów.

Czym jest rebranding?

Mogło się również zdarzyć, że wcześniej próbowałeś już zbudować rozpoznawalność swojej marki, jednak działania te nie przyniosły wymiernych efektów. Przyczyn niepowodzenia może być wiele. Do najczęstszych błędów należą:

  • nieprawidłowe określenie grupy docelowej,
  • brak oryginalnych pomysłów,
  • wybór standardowych, bezpiecznych kolorów i haseł, które sprawiają, że klientom trudno jest zapamiętać twoją markę i zbudować związane z nią skojarzenia.

Wówczas należy wdrożyć proces rebrandingu. Najprościej mówiąc, polega on na radykalnej zmianie wszystkiego, co do tej pory kojarzyło się — a raczej: miało się kojarzyć — z twoim biznesem. Przedstawiciele agencji marketingowej zadbają o zupełnie nowe, charakterystyczne kolory i nazwy, których użyjesz. Opracują także nową strategię dla twojej firmy, dzięki której osiągniesz zamierzony zysk.

Branding z agencją marketingową Pink Sfinks

Zaufaj specjalistom, aby osiągnąć sukces. Pink Sfinks to agencja marketingowa, która ma na swoim koncie wiele udanych współprac z klientami. Wspólnie wykreujecie markę, która przyniesie ci satysfakcję i zadowalające przychody!

Shopping Cart